Како изгледа процесот на купување во Шпанија со наша помош?

Шпанија

Процесот на купување во Шпанија, како и во многу други земји, вклучува неколку клучни чекори. Еве преглед на типичниот процес низ кој ги водиме нашите клиенти:

Како изгледа процесот на купување во Шпанија со наша помош?

Нашиот процес на купување во Шпанија ги вклучува следните чекори што ги извршуваме за нашите клиенти:

Избор на имот:

Бараме соодветни имоти за нашите клиенти според нивните потреби и инвестициски цели.
По изборот, организираме тури со недвижнини, онлајн или физички на лице место. Физичкиот преглед се наплаќа во износ од 1000 евра кои се враќаат кога купувачот ќе ја плати резервацијата.


Договор за резервација (Contrato de Arras):

Штом најдеме соодветен имот, им помагаме на клиентите да потпишат договор за резервација, кој служи како обврзувачки договор помеѓу купувачот и продавачот.
Обезбедуваме дека клиентот плаќа депозит (вообичаено 5-10% од куповната цена) кој не се враќа доколку клиентот се повлече од договорот.


Правен преглед (Due Diligence):

Ние вршиме темелна проверка на правниот статус на имотот за да се увериме дека нема правни дефекти, долгови или оптоварувања на имотот.
Ги проверуваме градежните дозволи и другите потребни документи.


Хипотека (ако е потребно):

Доколку на клиентот му треба хипотека, ние преговараме со банките и ја извршуваме целата администрација. Процесот на одобрување хипотека може да потрае неколку недели.
Банката ќе го процени имотот и ќе ги одреди условите на заемот.


Договор за продажба (Escritura de Compraventa):

Откако сè е подготвено, обезбедуваме конечниот купопродажен договор да биде потпишан пред нотар. Нотарот ќе го потврди идентитетот на странките и ќе се погрижи да се исполнети сите услови.
По потпишувањето на договорот се плаќа преостанатиот дел од купопродажната цена и се предаваат клучевите.


Регистрација на имот:

Договараме регистрација на новиот сопственик во земјишниот регистар.
Ние им помагаме на клиентите со плаќање на такси за регистрација и даноци поврзани со пренос на недвижен имот.


Задолжителни такси и даноци:

Ние им помагаме на клиентите при плаќањето на даноците поврзани со купување на недвижен имот, кои вклучуваат, на пример, данок на трансфер на недвижен имот (ITP) или данок на додадена вредност (IVA) доколку се работи за нова зграда.


Обезбедуваме и целосен преглед на плаќањето за нотарски услуги, регистрација на недвижен имот и сите правни и административни такси.


Целиот процес може да трае неколку месеци, во зависност од сложеноста на трансакцијата и достапноста на потребните документи и средства.


По купувањето на имотот, помагаме во неговото функционирање на лице место. Оваа услуга не е бесплатна, но ја нудиме по многу подобри цени отколку што клиентот би можел да добие сам.